13-15 luty

Ostatni weekend Walentynkowy z resztą spędziliśmy w pięknym i słonecznym Ustroniu. Wyjazd był zaplanowany dosyć dawno – mieliśmy odebrać moją mamę z senatorium. Przy okazji posnanowiliśmy skorzystać z uroków miasta, m.in udać się na narty.
Ustroń przywitał  nas cały w śniegu oraz z mocnymi promykami słońca, czyli pogoda idealna zarówno dla mojego narciarza jak i dla mnie i mamy na spacery;)
Sobota minęła nam na nartach a wieczorem na imprezie w karczmie;) niedzielę spędziliśmy na spacerach po mieście oraz byliśmy na łyżwach.
Przy okazji sobotniego święta Walentego nie zabrakło miłych nespodzianek;)
Ostatnio mam dosyć dużo pracy ponieważ rozwiajmy nasz sklep Onemarket.pl więc blog został odstawiony troszkę na dalszy plan;)

Poniżej kilka fotek z wyjazdu.

Widok z hotelu mamy, my nocowaliśmy w domku w lesie, w którym nie było ciekawego widoku;)

Tak jak wspomniałam sobota i niedziela były obfite w słońce na tyle, że płaszcz poszedł w odstawkę!

Na górze Czantoria było stroszkę głodniej;)

Zdjęcia zrobione z Czantorii

Moje wyjazdy ostatnio są dosyć krótkie i spontaniczne, mam nadzieję, że w te wakacje uda mi się pojechać za granicę;)